חולצות לבר מצווה

חולצות לבר מצווה

הבר מצווה של הילד מתקרבת ועוד אין לך רעיון למשהו נחמד מעבר לאירוע עצמו? יש לכם בת מצווה בקרוב במשפחה ואתם לא יודעים איך לעשות אותה קצת יותר מקורית? הגעתם למקום הנכון. הוצאת חולצות לבר או בת מצווה יכולות להיות פיתרון מעולה לכל מי שמחפש להוסיף קצת עניין מיוחד לחגיגה. החולצות יכולות להיות מצחיקות, מרגשות, אישיות, משפחתיות, או אפילו לכל האורחים.

 

אז למה להוציא חולצות מודפסות לבר מצווה?
חולצה מודפסת לבר מצווה או בת מצווה יכולה להיות דרך נהדרת להפוך את החגיגה שלכם ליותר אישית ומיוחדת לכם. כאמור, היא יכולה להיות מאוד מגוונת ולהביע מה שתרצו, בין אם זה איחולים לבן או בת המצווה, בדיחות משפחתיות, תמונות מצחיקות או כל דבר אחר שעולה על רוחכם. בנוסף, ניתן להוציא חולצה לבר מצווה לאורחים, כך שכולם יוכלו ליהנות ממנה, למשל במהלך הריקודים, או חולצה משפחתית שתהיה ייחודית רק לכם.
בכל מקרה, לא משנה במה תבחרו, חולצה לבת מצווה או בר מצווה היא אופציה נפלאה למזכרת מהאירוע. כידוע, המזכרות הטובות ביותר הן המזכרות השימושיות, אלו שעוד תיתקלו בהן בעתיד וכך תוכלו להיזכר בחגיגה. חולצות מגניבות לבר מצווה בהחלט יכולות לשמש אתכם ואת כל מי שיקבל אותן בעתיד, אם זה בריצה או כפיג'מה, ולכן הן מהוות מזכרת מעולה שלא תישכח בארון וכך תגרום לזה שגם האירוע עצמו לא יישכח.

 

אז איך עושים את זה?
השלב החשוב ביותר הוא כמובן ההחלטה על אופי וסגנון החולצה. ריכזנו עבורכם מספר שאלות שכדאי לשאול את עצמכם לפני שאתם מחליטים איזה חולצה להוציא.

  • למי החולצה מיועדת? החולצה תהיה בעלת אופי אחר אם היא מיועדת לכלל האורחים, או רק למשפחה המצומצמת. בנוסף, ניתן להוציא חולצה עם כיתוב אחר לכל אחד במשפחה- לאבא, לאמא, לאחות וכדומה. ניתן לבחור גם שילוב בין שני הרעיונות ולהוציא למשפחה המצומצמת חולצות מסוימות, ולכל שאר האורחים או החברים חולצות אחרות.
  • מה אתם רוצים לכתוב על החולצה? כאן אתם יכולים להוציא את כל המקוריות והיצירתיות שלכם. נסו לחשוב על ציטוטים מצחיקים של חתן או כלת השמחה, בדיחות פרטיות של המשפחה, או איחול מקורי ואישי. אם אין לכם רעיונות לכיתוב על חולצה לבת מצווה, הרשת מלאה בהמון מאגרים של משפטים על חולצות לבר מצווה או בת מצווה. נסו לחפש השראה ברשת ולמצוא את הניסוח שמתאים עבורכם. בסופו של דבר, משפטים לחולצות לבר מצווה צריכים להיות קולעים, קצרים, ומעלי חיוך.
  • עד כמה אתם רוצים להביך את חתן או כלת השמחה? בואו נודה באמת, גילאי העשרה המוקדמים כמו 12 ו-13 הם גילאים בהם הילדים מובכים בקלות רבה. נסו לחשוב, בתור משפחה, מה יתאים לילד החוגג. אם מדובר בילד עם הרבה ביטחון שנהנה מלהיות הכי מצחיק ובמרכז, בחרו תמונות מצחיקות ומביכות כאוות נפשכם. אך אם, על פי ההיכרות שלכם עם הילד, הוא עשוי להיות מובך מתמונות או ממשפטים מסוימים, נסו לחסוך זאת ממנו. זהו הערב הגדול שלו והדבר האחרון שאתם רוצים זה שמשהו יעיב לו על השמחה. נסו למצוא רעיונות להדפסת חולצות לבר מצווה שיהיו פחות בולטות או נועזות, ובמידת הצורך ניתן אף להתייעץ עם הילד עצמו ולברר איתו האם הסגנון שחשבתם עליו מתאים לו ומשמח אותו.
  • מאיזה חברה אתם מזמינים את החולצה? חשוב מאוד לשים לב כי אתם מזמינים את החולצות מחברה איכותית שמתמחה במוצרים כמו חולצות מודפסות לבת מצווה או לבר מצווה. זאת מכיוון שחלק גדול מהעניין של חולצות כאלו הוא לשמש מעין מזכרת מהאירוע, ולכן על מנת להוות מזכרת באמת שמישה, יש לוודא כי מדובר בחולצה איכותית שתרצו להשתמש בה יותר מפעם אחת בערב האירוע. בנוסף, כדאי לוודא שהחברה מספקת תוצאות גרפיות טובות, על מנת לקבל תמונות מודפסות באיכות טובה.

 

בכר חולצות וכובעים
בכר חולצות וכובעים היא חברה המתמחה הן בייצור והן בייבוא של מגוון רחב של מוצרי טקסטיל, ובהדפסה על גביהם. החברה ממוקמת בתל אביב, ומציעה שירות המגיע לכל רחבי הארץ. את ההזמנות ניתן לבצע בנוחות דרך אתר האינטרנט של החברה.
אז למה אתם מחכים? לחצו כאן והזמינו עוד היום את החולצות המודפסות שרציתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *