חולצות לסיום קורס קצינים – המדריך המלא

חולצות לסיום קורס קצינים – המדריך המלא

הוצאת חולצות מודפסות לחיילים שמסיימים קורס קצינים היא כבר מזמן לא ממש רעיון נחמד ומקורי אלא כמעט חובה בכל טקס סיום. משפחות רבות כבר לא מסתפקות בהנפת שלטים והבאת אוכל, וכמעט אין משפחה בקהל שלא ניתן לזהות על פי החולצות התואמות, מהסבא ועד האחיין הקטן.
אז אם גם אתם נמצאים לפני סיום קורס קצינים של בן משפחה קרוב, ורוצים להוציא חולצות עבור כל המשפחה כמיטב המסורת, הגעתם לכתבה הנכונה. איך מוציאים חולצות לסיום קורס קצינים, איך בוחרים את הצבעים והסגנון, ואיך מגיעים לחברה שתעשה את כל זה בצורה טובה ולא יותר מדי יקרה? ריכזנו עבורכם טיפים שילוו אתכם לכל אורך התהליך עד להגעה לבה"ד 1 כמשפחה תומכת ומדוגמת.

 

אז איך מתחילים?

  • ישיבה משפחתית – השלב הראשון הוא כמובן ההחלטה על הקונספט. מומלץ לשבת מספר בני משפחה ביחד ולהחליט על אופי החולצה אותה אתם מעוניינים להוציא, על מנת שכולם יהיו מרוצים מהתוצאה. האם אתם רוצים לעשות חולצה מצחיקה, או יותר מפרגנת ומאחלת? האם אתם מעוניינים להדפיס עליה תמונה משפחתית או תמונה גדולה של מסיים הקורס? נסו לחשוב יחד על בדיחות משפחתיות, דברים שמאפיינים את הצוער מסיים הקורס, משחקי מילים עם השם שלו וכל העולה על רוחכם. ניתן גם לחשוב על איחולים שאתם רוצים לאחל בהזדמנות הזאת.
  • בחירת תמונה – בשלב הבא, יש לבחור את התמונה שברצונכם להדפיס על החולצה. בחרו תמונה משפחתית של כולם, או תמונה גדולה ומצחיקה של הצוער המסיים. עם זאת, זכרו שמה שמודפס על החולצה ייראה לעיני כל מסיימי הקורס, חבריו של הצוער ומפקדיו, ולכן השתדלו לבחור תמונה שתשמח אותו ולא תביך אותו יותר מדי. נסו להתאים זאת לאופי של מסיים הקורס, ישנם אנשים שמובכים בקלות, ואתם מכירים הכי טוב את בן משפחתכם. אם אתם רוצים להיות מקוריים, ניתן להוסיף איור מצחיק או לחלופין להסתפק רק במלל.
  • בחירת צבע – בשלב הבא, יש לבחור את הצבע לחולצה. ברוב המקרים, משפחות בוחרות לבן כצבע ברירת המחדל, אך ניתן לבחור בכל צבע שחברת הטקסטיל מציעה לכם. ניתן גם להוציא חולצות בצבעים שונים עבור בני המשפחה השונים. אל תשכחו להתאים את הצבע לתמונה שבחרתם, כך שלא תצאו עם תמונה בצבעים חדים על רקע אדום בוהק.
  • בחירת חברת ההדפסה – זהו שלב קריטי ביותר, שכן חברת ההדפסה היא זו שאחראית על הייצור בפועל של החולצה שעד עכשיו רק תכננתם ודמיינתם. בחרו חברה שמציעה שירותי גרפיקה מקצועיים, אך וודאו כי המחיר שהיא גובה אינו גבוה מדי. חברות רבות מציעות מחירים כמעט מופקעים כאשר מדובר בהוצאה של עיצוב מסוים עבור מספר מועט של חולצות, ולכן חשוב לוודא שאתם עושים השוואת מחירים לפני הקנייה. בנוסף, יש לשים לב כי החברה מציעה חולצות בכל המידות שאתם זקוקים להן.

 

בכר חולצות וכובעים

בכר חולצות וכובעים היא חברה המתמחה בייצור ובייבוא של מגוון מוצרי טקסטיל, ובהדפסה עליהם. החל מחולצות, תלבושות בית ספר והדפסות לאירועים, וכלה בבגדי עבודה, כובעים ואפילו כיפות. החברה מתמחה בהדפסה עבור חיילים לאירועים כגון הוצאת חולצות לסיום טירונות, כובעים לחיילים וכמובן חולצות לסיום קורס קצינים. החברה מציעה שירות המגיע לכל חלקי הארץ, וכל הזמנה בה עוברת דרך מחלקת הגרפיקה המיומנת שלה. הכל באמצעות אתר האינטרנט שלה, לחוויית שירות מהירה ונוחה.
אז למה אתם מחכים? לחצו כאן והתרשמו ממגוון המוצרים ואפשרויות הגרפיקה שיש לחברה להציע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *