רוצים להוציא חולצה לסיום תואר? הגעתם לכתבה הנכונה

רוצים להוציא חולצה לסיום תואר? הגעתם לכתבה הנכונה

אז סיימתם את התואר, ואתם רוצים לחגוג בצורה מגניבה וכיפית עם חברים? יש טקס סיום לבן שלכם ואתם רוצים להפתיע אותו בחולצה משפחתית עם איחול וברכה? הדפסת חולצה לסיום תואר יכולה לשמש במגוון תפקידים, והיא אחת מהדרכים הנפוצות ביותר לחגוג את סיום התקופה המתישה הזו. אז הנה כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור את חולצת סיום התואר בשבילכם.

 

אם אתם מוציאים חולצה משפחתית

אז כמו הטרנד המוכר יותר של הוצאת חולצות לכל המשפחה לכבוד טקס סיום קורס קצינים או כל קורס אחר בצבא, גם חולצות לסיום התואר הופכות להיות נפוצות יותר ויותר. הקונספט דומה- מוציאים חולצה עם תמונה גדולה של בן המשפחה המסיים, כיתוב מצחיק ונחמד או איחול להמשך, ומקווים לשמח וגם קצת להביך את מסיים התואר.

 

אם אתם מוציאים חולצה בין חברים

אם אתם רוצים להרגיש את אווירת סיום התואר עד הסוף, ניתן להוציא חולצה של חברים מהחוג או כל חבורה אחרת, עם כיתוב מצחיק או תמונה של החבורה. אם תרצו, ניתן ללכת ממש עד הסוף ולהוציא גלימה וכובע לטקס סיום שיעשו לכם אווירה של טקס סיום הוליוודי.

אז איך לבחור חולצה טובה לסיום תואר?

 

כאשר אתם עושים את הבחירה בחולצה עצמה, ולא משנה לאיזה מטרה, כדאי לשים לב למספר דברים.

  • איכות – יש לשים לב שהחברה בה אתם בוחרים מבצעת הדפסות איכותיות, הן מבחינת הגרפיקה והן מבחינת החולצה עצמה, שתהיה עשויה מחומרים איכותיים על מנת ליצור חולצה בעלת מראה טוב ולא זול. ניתן לבדוק זאת על ידי התייעצות עם חברים שהזמינו בעבר מהחברה, התרשמות ממנה ברשתות החברתיות או אפילו בקשה לתמונות לדוגמה מהחברה עצמה.
  • שירות הלקוחות – רובנו לא נוטים לקחת את זה כשיקול ראשון, אבל אין דבר יותר מעצבן מהזמנה שמאחרת להגיע, או הדפס שיצא לא טוב, ובנוסף לטעות צריך להתמודד עם נציגי שירות לא סימפתיים. לכן, מומלץ לברר לפני ההזמנה, כי במקרה של תקלה או כל צורך אחר בשירות לקוחות, תרגישו שיש לכם למי לפנות.
  • הגרפיקה – מומלץ לוודא כי החברה מציעה הדפסים בכל הצורות והמיקומים שרציתם. ישנן חברות שמציעות שירותי גרפיקה ברמה בסיסית ונמוכה יחסית, לעומת חברות שמאפשרות יותר מרחב לשינויים והתאמות על פי רצון הלקוח.
  • המחיר – אמנם זו לא צריכה להיות דרך הבחירה היחידה, אך אין ספק שחשוב לשקלל את התמחור בעת הבחירה של חברת הדפסת החולצות. ישנן חברות המציעות שירותים רגילים בהחלט בתמורה לתשלום מופקע, לעומת חברות איכותיות שמציעות מחירים זולים. בדקו את המחיר בהשוואה לחברות אחרות, לצד האיכות של המוצרים הנרכשים.
  • הצבע – לעתים, ניתן למצוא בחברות ההדפסה חולצות במגוון קטן מאוד של צבעים שונים, או בגוונים שנראים באתר בצורה אחת אבל בפועל מגיעים בגוון דהוי שנראה משומש. לכן, מומלץ לוודא את הגוון המדויק לפני שרוכשים חולצה מחברה מסוימת.

חברת בכר חולצות וכובעים מעניקה לכם את כל חוויית השירות והרכישה הזו במקום אחד. מטה החברה נמצא בתל אביב, אך היא מעניקה שירות בכל רחבי הארץ, ומאפשרת לכם להזמין חולצות מודפסות לכל מטרה בקלות וביעילות. בנוסף, החברה הוותיקה, העוסקת בייצור ובייבוא של מוצרי טקסטיל, מתמחה במוצרים נוספים כגון כובעים, בגדי עבודה, תלבושות אחידות ועוד. החברה מאפשרת הזמנה ראשונית דרך אתר האינטרנט שלה, כך שכל התהליך מתבצע בצורה נוחה ומהירה.
אז למה אתם מחכים? לחצו כאן וקבלו עוד פרטים ומידע.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *