כיפות לשבת חתן

כיפות לשבת חתן

מנהג השבת חתן הוא אחד המנהגים היפים הקשורים לחתונות בישראל. מדובר בשבת חגיגית בה עולה החתן לתורה וחוגג עם המשפחה בסעודה גדולה. לרוב, מדובר בחגיגה גדולה, ויש אף משפחות, לרוב מסורתיות יותר, אשר הופכות את שבת החתן לאירוע של ממש, עם סעודה, ואפילו עם שהות משותפת בבתי מלון ייעודיים. כמובן שכל אחד רוצה להפוך את האירוע שלו למיוחד יותר וכאן נכנס לדיון נושא המיתוג. כך למשל, כיפות לשבת חתן אשר יהיו ממותגות ומרשימות, ישדרגו מאוד את האירוע.

 

מדוע האשכנזים והספרדים חוגגים אחרת שבת חתן?

את שבת החתן נוהגים האשכנזים והספרדים לחגוג אחרת, שכן האשכנזים נוהגים לחגוג בשבת שלפני החתונה ואילו הספרדים, בשבת שאחריה. הסיבה לכך היא שהספרדים, שנחשבים לשמרניים יותר, לא רוצים שהחתן והכלה יחגגו יחד עוד לפני החתונה. עם זאת, אצל הספרדים לרוב החגיגה היא גדולה יותר וכוללת יותר מוזמנים ואפילו השקעה גדולה יותר במציאת אולם או בית מלון. בכל מקרה, מדובר בחגיגה עצומה בה החתן עולה לתורה וקורא את ההפטרה, וההתרגשות היא מאוד גדולה. לכן, רק טבעי להשקיע באירוע איפה שאפשר.

 

מדוע מיתוג לאירועים הוא חשוב?

יש הרבה דרכים בהן אפשר לשדרג את אירוע שבת החתן, ואחת מהן היא כמובן מיתוג. יש כיום הרבה דרכים לשדרג כל סוג של אירוע, באמצעות כובעים ממותגים, חולצות עם הדפסים ועוד. דווקא בשבת חתן, הכי נכון להזמין כיפות מעוטרות וממותגות, אשר יהוו את מרכז האירוע. כאשר מחלקים כיפות ממותגות לאורחים, מרגישים משהו מיוחד באוויר. לא עוד כיפות גנריות שנמצאות באוטו, או מחולקות בחתונות, אלא כיפות מרשימות עם כיתוב של התאריך, של שם החתן, או אפילו של האורחים בעצמם. אפשר לחשוב על הרבה מאוד אפשרויות מיתוג שונות שיעשו את ההבדל.

 

איזה אפשרויות יש בנושא של כיפות לשבת החתן?

כאמור, יש הרבה מאוד אפשרויות כיום, בנושא של עיצוב הכיפות. אפשר ללכת על סוגים שונים של חומרים, או צבעים, ואף להדפיס או אפילו לרקום את המסר על הכיפה עצמה. הכיפות מגיעות בגדלים שונים עם התאמות לילדים ולמבוגרים, כך שאם יש רשימת מוזמנים מסודרת, אפשר לייצר משהו מאוד נחמד. בנוסף לכיפות, כמובן שאפשר להוסיף סידורים ממותגים, ואפילו חולצות או מוצרים שונים עבור האורחים. כדי לקבל את המענה הטוב ביותר, שווה לעבוד עם חברה טובה שמבצעת מיתוג אישי עבור אירועים, ויש לה ניסיון וארסנל מספק.

 

מתי משתמשים בכיפות ממותגות?

כיפות אפשר לקנות כיום בכל מקום, ואין כמעט אנשים ללא כיפות בבית. אנשים לרוב מקבלים כיפות באירועים, שמים אותם ברכב, ומשתמשים בהם כשצריך. יוצא הדופן הם המשפחות שעושות קידוש בכל יום שישי, ואלו רוב המשפחות בישראל, ואז הכיפות באות לידי שימוש בבית. לרוב מדובר בכיפות לבנות ללא השראה או איכות כזו או אחרת. כאשר יש את האפשרות למצוא כיפות איכותיות יותר, שיחזיקו מעמד שנים וייראו מכובדות יותר באירועים, זוהי כמובן האופציה המועדפת. 

 

מדוע כדאי למתג את הכיפות לקראת שבת החתן?

שבת חתן הוא אירוע מיוחד מאוד, הוא מחבר בין החתן, הכלה, המשפחות והחברים שלהם. יש הרבה אירועים סביב שבת החתן, ולבטח אם עושים אותה בבית מלון. בגלל שכולם רוצים להתבלט ולייצר משהו מיוחד עבור האורחים שלהם, כיפות ממותגות מהוות תשובה אולטימטיבית. שווה מאוד לפנות לאנשי מקצוע ולבקש התאמה אישית לאורחים. כמובן שאפשר להיכנס לחנות כיפות ולצאת עם מוצרים איכותיים, אך ההתאמה האישית, החשיבה על האורחים והפרסונליזציה לבטח יאפשרו לאורחים שלכם לזכור את האירוע לטובה, מבין שלל האירועים שהם הולכים אליהם בשנה.

 

איפה אפשר למצוא כיפות ממותגות לשבת חתן?

בחיפוש אחר כיפות ממותגות, אפשר לראות כי בחנות בכר חולצות וכובעים תקבלו את הפתרון הטוב ביותר. אצלנו מבינים את החשיבות של מיתוג אישי לאירועים, ולבטח לשבת חתן, ומציגים מגוון רחב של פתרונות. אצלנו עובדים עם חומרי הגלם הטובים ביותר, ושמים דגש על הפרטים הקטנים. אנחנו מציעים גם חולצות וכובעים בהתאמה אישית, ויודעים לתת מגוון רחב של שירותים ללקוח, בצורה הטובה ביותר. כיפות ממותגות הופכות את האירוע למשהו הרבה יותר אישי ונעים, וגם כזה שאפשר לזכור לטובה גם אחרי הרבה שנים.

 

מעוניינים בהדפסה אישית על כיפות שבת חתן ומוצרים מסוגים נוספים? נשמח לסייע לכם בבחירת המוצר וההדפסה המושלמת לאירוע שלכם. פנו אלינו טלפונית או בווטסאפ במספר: 052-8664691 או דרך האתר!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *