כובעים בהתאמה אישית

כובעים בהתאמה אישית

מדינת ישראל היא אחת המדינות החמות בעולם. בשנה ממוצעת בארץ יש יותר ימי שמש מכמעט כל מקום אחר על פני הגלובוס, ואנחנו הישראלים בוודאי מכירים את זה.

משום כך, כובעים הם אחד מפריטי הלבוש החשובים ביותר בארון הבגדים הישראלי. לכל יציאה לטיול, יום עבודה בחוץ, לים או לבילוי מכל כך הרבה סוגים שונים, חובה לחבוש כובע.

אנחנו הישראלי גם מאוד אוהבים להיות ביחד, בקבוצה, במיוחד באותם מקרים בהם נהיה חייבים לחבוש כובע – בטיולים שונים, בים ועוד. משום כך, כובעים בהדפסה אישית הם דרך נהדרת לגיבוש ולחוויה מהנה משותפת של קבוצה.

 

מתי נוציא כובעים הדפסה אישית?

כובעים משותפים לקבוצה יכולים להתאים במגוון רחב של אירועים. נוכל להדפיס כובעים עבור קבוצות של עובדים היוצאים ליום כיף משותף, למשפחות במפגש משפחתי בחיק הטבע, לטיולים שנתיים והרשימה כמעט בלתי נגמרת. כך לדוגמא, טיול שנתי הופך לחוויה מגבשת ומשותפת כשכל הכיתה יוצאת לטבע כשלכולם יש את אותו הכובע עליו מודפסת בדיחה משותפת. מכיוון שכובע הוא פריט לבוש כל כך שימושי וחשוב, כובעים בהדפסה אישית הם מזכרת שלא נשכחת ברגע שמסתיים האירוע, ונעשה בה שימוש שוב ושוב לאורך זמן רב. משום כך, כובעים בהדפסה אישית הם גם מזכרת נהדרת לאורחים בשמחות משפחתיות כמו בר מצווה, ברית ומסיבות אירוסין, עליהם ניתן להדפיס תמונה של חתני השמחה או את שמות הזוג המאושר.

 

כובעים ליחידות צה"ל

אחת מהמסורות הידועות ביותר בצבא הגנה לישראל היא חלוקה של כובעים מודפסים שיוצרים אווירת לכידות וגאוות יחידה. בצה"ל חיילים משתמשים בכובע על בסיס יום יומי, מכיוון שרוב הפעילות מתרחשת בשטח. משום כך, כובע הוא אחד מפריטי הלבוש המזוהים ביותר עם הצבא. כובע בהתאמה אישית יכול לכלול את שם היחידה, סמל היחידה וכמובן גם הדפסה אישית של שמות כל החיילים. כך יוצרים אווירה מגובשת ומלוכדת, ופריט שמראה גאווה במקום בו אנו משרתים בצבא.

 

מה נרצה להדפיס על כובע?

ניתן להדפיס על כובעים כמעט כל דבר העולה על רוחנו. ניתן להדפיס על כובעים תמונות, ציורים וכיתוב במגוון גדלים. כאשר ההדפסה נעשית בצורה איכותית ומקצועית, גם דימויים מורכבים עם הרבה פרטים נראים נהדר על גבי כובע, ולא ידהו גם לאחר הרבה סיבובים רבים במכונת הכביסה.

 

כובע טמבל עם הדפסה

כובע טמבל הוא אחד הפריטים האייקוניים ביותר בתרבות הישראלית. עוד מימי החלוצים ניתן לראות תמונות של אנשים חובשים כובעי טמבל, ומשום כך הכובע נהפך לפופולרי מאוד. כמובן שניתן להדפיס על כובעי טמבל כמעט כל דבר. כובע טמבל הוא הגנה נהדרת מפני השמש, ועל כן הוא מתאים מאוד להיות מתנה משותפת לחיילים בצבא או לכיתה היוצאת לטיול שנתי. ההדפסה היא הזדמנות נהדרת להשתמש להדפיס משפטים לכובע טמבל, שיכולים להיות מצחיקים וליצור מזכרת מעולה מכל אירוע.

 

בכר חולצות וכובעים

אצלנו בבכר חולצות וכובעים כל הזמנה של הדפסה מתקבלת על ידי צוות מקצועי ומנוסה, ועוברת למחלקת הגרפיקה שם דואגים שהדימוי הגרפי יראה הכי טוב שאפשר. משם נוצרת תבנית הדפסה, ותהליך ההדפס עצמו מתבצע. ההדפסה נעשית בצורה מקצועית ומתקדמת, כך שנוצרת הדפסה איכותית שנשארת לכל אורך חייו של הכובע.

אנו דואגים שכל לקוח ירגיש שההזמנה שלו טופלה ביעילות ובמהירות, ובצורה המקצועית ביותר בשוק. נשמח לענות על כל שאלה ולעזור בכל התלבטות הנוגעת להדפסת כובעים חולצות או פרטי לבוש אחרים. אתם מוזמנים לקרוא עוד עלינו וליצור איתנו קשר באתר האינטרנט : בכר חולצות וכובעים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *