הדפסת חולצות לקייטנות – מיתוג הקייטנה שלך

הדפסת חולצות לקייטנות – מיתוג הקייטנה שלך

אחד הדברים החשובים ביותר, כאשר מדובר בקייטנות, הוא המיתוג. קיימות כל כך הרבה קייטנות בשוק, החל מקייטנות קונספט ייחודיות ויוקרתיות, דרך קייטנות המיועדות לילדים בעלי תחביב מסוים, ועד לקייטנות שכונתיות שמפעילות הבנות של השכנים במחיר נמוך יחסית. לכן, המיתוג של הקייטנה שלכם הינו מרכיב חשוב ביותר בה. אז לאחר שחשבתם על קונספט או על רעיון נחמד לקייטנה, השלב הבא הוא כמובן הביצוע, וכמובן- איך אפשר בלי החולצות והכובעים המודפסים הייחודיים לקייטנה. בבית הספר זה אמנם נחשב לעול כאשר ממתגים אותן כחולצות תלבושת אחידה, אך במסגרת של קייטנה הלבוש האחיד הוא חלק מהכיף וממה שיהפוך אותה לחוויה בלתי נשכחת עבור הילדים. בחרו שם, סלוגן מצחיק וסמל או איור של הקייטנה, והדפיסו אותם על גבי חולצות, כובעים, או כל אביזר אחר שעולה לכם לראש. דרך מהנה במיוחד לעשות את זה היא בצבעים שונים או אפילו עם סמלים ואיורים שונים על פי הקבוצות השונות בקייטנה, מה שיכול לעודד אווירה טובה של גאוות יחידה ויגרום לכל אחד מהילדים להרגיש חלק מהקבוצה שלו.

 

אז איך עושים את זה?

עד כאן הבנו את החשיבות של החולצות והכובעים לקייטנות, אך מה לגבי שלב הביצוע?
חשוב לדעת כי קיימים מוצרים בסגנון ברמות איכות משתנה, ועל כן יש לבחור בקפידה את החברה בה תבחרו לבצע את ההזמנה שלכם. לא כל חברה שמציעה הדפסת חולצות לקייטנות או הדפסת כובעים לקייטנות מציעה מוצרים טובים, ועם בחירה לא טובה אתם עלולים למצוא את עצמכם לקראת סוף הקייטנה עם ילדים שלובשים חולצות דהויות ומחוקות בעקבות הטיולים, הריצות והשהייה בבריכה.
לכן, ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את חברת ההדפסות המתאימה עבורכם.

  • בחרו על פי איכות – כאמור, איכות הינה אחד המדדים החשובים בנושא זה, ויש לוודא כי החברה בה אתם שוקלים לבצע את ההדפסות שלכם עושה שימוש במוצרים איכותיים. יש לוודא כי החולצות עשויות מבד והכובעים מחומר נושם.
  • בחרו על פי הגרפיקה – לעתים בחברות מהסוג הזה ניתן למצוא צוות גרפי לא מיומן או אפילו מחסור בצוות שכזה. איכות הגרפיקה משפיעה רבות על המראה הסופי של ההדפסה, כאשר תוצאה לא מיומנת יכולה להיות ניכרת באיור מפוקסל או בכיתוב לא ממורכז.
  • בחרו על פי המגוון – חשוב שהחברה תציע מגוון רחב של אפשרויות, הן מבחינת הדפסה והן מבחינת מוצרים, צבעים וגוונים. אתם לא רוצים להיתקל במצב בו אתם שופעי רעיונות אך הביצוע נתקע בגלל חוסר יכולת של החברה להפוך את רעיונותיכם למציאות. בנוסף, מומלץ לוודא שיש מרחב בחירה מסוים עבור ההורים והילדים בעת הזמנת הביגוד המודפס- למשל, יש כאלה שיעדיפו כובע רשת לילדים לעומת כובע מצחייה רגיל שמעודד הזעת יתר.
  • בחרו על פי המחיר – כן, גם המחיר משחק פה תפקיד. אמנם חשוב לשים לב ששיקול התמחור הוא לא הראשון שלכם, מאחר ולעתים קרובות הוא בא ביחד עם התפשרות על האיכות, אך חשוב לכלול גם אותו בסל השיקולים הכללי.

בכר חולצות וכובעים

חברת בכר חולצות וכובעים מתמחה בייצור ובייבוא של מגוון רחב של טקסטיל להדפסה, כולל חולצות תלבושת אחידה, בגדי עבודה, הדפסות לחיילים, לאירועים, וכמובן לקייטנות. החברה מציעה שירות גרפי מקצועי המאפשר שימוש בדפוס משי או ברקמה ממוחשבת. בנוסף, בכר חולצות וכובעים מבצעת משלוחים בכל הארץ החל מכמויות קטנות עבור קייטנות פרטיות למשל, וכלה בכמויות סיטונאיות.
אתם מוזמנים ללחוץ כאן על מנת לגלות עוד פרטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *