כיפות לבר מצווה – הזמנת כיפות ממותגות, מודפסות במחיר משתלם

כיפות לבר מצווה – הזמנת כיפות ממותגות, מודפסות במחיר משתלם

חגיגות בר המצווה של ילדים הן חגיגות יוצאות דופן. אין עוד דת בה חוגגים כך את גיל 13, ומציינים אותו כגיל ההגעה לבגרות. חגיגות בר המצווה בעבר היו די סולידיות, עם עלייה לתורה, ביקור בכותל ואירוע קטן למשפחה ולחברים. כיום, החגיגות הן הרבה יותר גדולות ומצריכות היערכות מוגברת. אנשים חוגגים במסיבות גדולות, מזמינים הרבה אורחים וגם מרגישים צורך למתג את האירוע. הדרך הכי טובה לבצע מיתוג נכון ומרשים של האירוע היא באמצעות כיפות לבר מצווה עם הדפסה מיוחדת ויוצאת דופן.

 

איך כיפות לבר מצווה משדרגות את האירוע?

בר המצווה אירוע דתי לכל דבר ועניין, אליו מגיעים הרבה מאוד גברים שזקוקים, ובכן, לכיפות. יש כמה אנשים שנכנסים לבית הכנסת, ורובם גם עולים לתורה, ולכן יש צורך בהרבה כיפות. מרבית הבאים לאירוע בר מצווה אכן מביאים כיפות מהבית, או משתמשים בכיפות מבית הכנסת. עם זאת, אם חושבים על זה, אין כמו כיפות בר מצווה ממותגות כמתנה שהיא גם פרקטית וגם נכונה עבור כל המשתתפים. יש המון סוגים של כיפות שאפשר לקנות, ואפשר גם להיות יצירתיים עם ההדפס, אך כקונספט, זהו רעיון שאין לו מגרות.

 

מדוע כיפה היא מתנה מושלמת לבר מצווה?

הצורך בכיפות בישראל הוא גדול, מפני שהן באות לידי שימוש בהרבה מאוד מקרים. יש הרבה משפחות שעושות קידוש כל שבוע, וכן אנשים שמבקרים בחתונות, לוויות, אזכרות, בריתות, ברי מצוות ועוד. כיפה טובה ומרשימה שלא תתפרק אחרי כמה ימים, היא אייטם חשוב ברכב של כל אחד מכם. לכן, יש ערך בקבלת כיפות איכותיות, ואם יש עליהם הדפס מרשים, יש כאן גם ערך מוסף. הדפסים נאים עם מסר נכון, משדרגים מאוד את הכיפה ונותנים הרגשה של מתנה אינטימית ואישית.

 

מגוון האפשרויות בתחום הכיפות הממותגות

באירוע בר מצווה אנשים מתגודדים יחדיו בתפילה, וכאשר כל אחד חובש כיפה אחרת, זה נראה קצת לא מתאים. כיפות מעוצבות לבר מצווה מאפשרות לקבל התגודדות יפה לעין, וכזו שגם מצטלמת טוב. אפשר כיום לבחור ממגוון עצום של אפשרויות שכוללות חומרים שונים מהם עשויה הכיפה, הדפסים ברמה אחרת, צבעים, וכן מסרים שונים. חשוב מאוד להשקיע במתנה הזו, מכיוון שהיא גם זולה וגם יעילה, כך שעדיף שהיא תיראה טוב ותתאים לאירוע. על הכיפות אפשר להדפיס את שם חתן בר המצווה, את התאריך, או אפילו, אם אין הרבה מדי אנשים, להדפיס את שמות האורחים על כל כיפה, למתנה שהיא אפילו אישית יותר.

 

על הערך המוסף במיתוג כיפות לבר מצווה

כיפות לבר מצווה עם הדפסה מביאות איתן ערך מוסף של נראות מעניינת. ההתגודדות למען התפילה הופכת למיוחדת יותר, וכל האירוע מקבל אור הרבה יותר רשמי ונחמד. הרבה אנשים מנסים לבדל את האירועים שלהם לעומת אירועים אחרים, אך בהרבה מקרים, ללא הצלחה. כיפות מודפסות לבר מצווה מהוות את הפתרון המושלם גם בנושא של מיתוג, וגם בנושא של תמורה לאורחים, והרווח פה הוא כפול. כיפות ממותגות לבר מצווה הן אפילו מתבקשות, כאשר רוצים לתעד את האירוע, ולהפוך אותו למשהו חגיגי גם ברשתות החברתיות, כך שמדובר בטרנד מעניין וחזק מאוד כיום.

 

למה חשוב לשים לב כאשר מזמינים כיפות ממותגות לבר המצווה ובכלל?

מה שיפה בטרנד הכיפות הממותגות כיום הוא הזמינות של מגוון אפשרויות לעיצוב אישי. יש כיום כיפות רקומות לבר מצווה לצד כיפות עם הדפסות פשוטות יותר. יש מגוון עצום של צבעים, לצד אפשרויות גם בנושא של גודל. כדי להביא למגוון הגדול ביותר ולהצליח בחלוקה של הכיפות, צריך להגיע למקומות המתמחים בתחום ויודעים לתת מענה מגוון ונכון ללקוח. הזמנת כיפות לבר מצווה צריכה להיעשות מבעוד מועד ובצורה מסודרת, ורק כך אפשר להגיע ערוכים ומוכנים אל האירוע.

 

איפה אפשר למצוא כיפות ממותגות ברמה גבוהה?

אם אתם מחפשים הדפסת כיפות לבר מצווה, בבכר חולצות וכובעים תמצאו את מבוקשכם.

אצלנו תמצאו את הכיפות האיכותיות ביותר ואת אפשרויות ההדפסה הרבות ביותר. החנות שלנו מספקת את הסחורה בזמן ונותנת מענה לכל סוג של לקוח. הדפסת כיפות משדרגת מאוד את האירוע וכשהיא מתבצעת אצל ספק איכותי, הכיפה נשארת עם החוגגים לאורך זמן רב ומשמשת אותם גם באירועים נוספים.

 

מעוניינים להזמין כיפות לבר מצווה בעיצוב מיוחד וחגיגי ואיכות ללא פשרות? נשמח לעמוד לרשותכם! צרו איתנו קשר בהקדם ואנו נסייע לכם לבחור בכיפות בהתאמה אישית על פי טעמכם ותקציבכם.

לפרטים והזמנות – פנו אלינו דרך האתר, בווטסאפ או בטלפון במספר: 052-8664691 .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *