כובעים מודפסים לחיילים – כל מה שצריך לדעת

כובעים מודפסים לחיילים – כל מה שצריך לדעת

כובעים מודפסים הם אחד המוצרים המשמשים באופן הנפוץ ביותר חיילים. בין אם מדובר במתנה לסיום קורס, מזכרת מטיול יחידתי או אפילו סתם צורך צבאי לכובעים אחידים- כובעים לחיילים הם מוצר נפוץ ביותר.
אז בואו נעשה סדר במגוון השימושים שלהם.

איזה סוגים של כובעים מודפסים לחיילים יש?

כאמור, ישנם מספר סוגים שונים של אירועים או מקרים בהם עולה הצורך בכובעים מודפסים לחיילים, וכל אחד מהם יוצר אופי שונה של הכובע.

  • מתנת סיום קורס – במקרים רבים, לאחר סיום קורס או הכשרה מסוימת, מתקיימת הענקה של כובעים לכל חניכי הקורס. כאשר מדובר בקורס קטן, לרוב הכובעים ייכללו שמות פרטיים או אפילו כינויים של כל אחד על הכובע האישי שלו. זהו מנהג מאוד מקובל בקורסים רבים, כאשר הכובע עשוי לשמש את הקורסיסטים הן בהמשך שירותם הצבאי והן בחייהם הפרטיים, בעיקר אם על כל כובע יש רקמה אישית של שם החייל. ניתן גם לרקום על כל הכובעים סמל של היחידה. כובעים כאלה יהיו בדרך כלל כובעי "טמבל" ולא כובעי מצחייה, שבצבא מקושרים יותר למה שנקרא "דיסטנס", ופחות מתאימים עבור מסיימי קורס כזה או אחר.
  • כובעים ייעודיים – לעתים, מתעורר צורך בכובעים עבור קבוצת חיילים מסוימת. לרוב יהיה מדובר בסגל של קורס או של הכשרה, כאשר הכובעים מהווים גם סמל לזיהוי של הסגל עבור החיילים הצעירים, וגם כמובן סמל סטטוס של הסגל הפיקודי. כובעים כאלו בדרך כלל יכללו רקמה של סמל היחידה, ולעתים גם את השמות או שמות המשפחה של חובשיהם. כובעים כאלו יהיו בדרך כלל כובעי מצחייה, המקושרים בצבא, כאמור, לריחוק פיקודי ומשדרים מקצועיות וסמכות.
  • הענקה – לעתים כובעים מודפסים לחיילים אינם דווקא בעלי תפקיד מסוים, אלא נועדו על מנת להוות כמעין צ'ופר עבור החיילים. בין אם מדובר בטיול יחידתי שמארגניו רוצים להשאיר מזכרת עבור כל המשתתפים בו, ובין אם מדובר במתנת פרידה של מפקד לחייליו על מנת לעורר גאוות יחידה- כובעים כאלו יכולים להוות גם מקור לאווירה טובה. גם כובעים כאלו הינם בדרך כלל כובעי טמבל, והם מיועדים על מנת לאפשר לחיילים גם שימוש עתידי בהם, ולא רק שימוש צבאי. לכן הם גם יכללו לעתים כיתוב משעשע המזכיר את התקופה או את היחידה, רקמה של סמל היחידה, כינויים של כל אחד מהמשתתפים, ועוד.

בכר כובעים וחולצות

חברת בכר כובעים וחולצות הינה חברה המתמחה בהדפסות על טקסטיל ממגוון סוגים וסגנונות. מטה החברה ממוקם בתל אביב, אך היא ערוכה לתת שירות בכל רחבי הארץ, ולספק משלוחים של חולצות, בגדי עבודה, כובעים ואפילו כיפות, בהדפסה אישית על פי הזמנת הלקוח. החברה אף מתמחה בהדפסות הייעודיות לחיילים. ישנה אפשרות של הזמנה בכמויות סיטונאיות, עבור קורסים גדולים במיוחד או עבור כל אירוע אחר. לחברה מחלקת גרפיקה מקצועית שאחראית על עיצוב ההדפס והרקמה, כך שכל הזמנה שלכם תצא בדיוק כפי שדמיינתם אותה.
אז אם אתם מעוניינים בהדפסה איכותית של כובעים או כל מוצר אחר, אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולהנות ממגוון האפשרויות שבכר כובעים יכולה להציע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *